Vi är tomma skal som suktar efter innehåll.

Halvtrög dag.
Gick på min andra IPL-behandling. Det gjorde ondare än vad jag ville minnas, men som tur var hade jag mamma med mig som mentalt stöd.
Annars så har jag spendera stor del av dagen till att bygga framtidsplaner i huvudet. Har kanske kommit fram till ett och annat, förhoppningsvis.
Men ni som känner mig väl vet kanske att jag lätt kan ångra mig imorgon! Hur som haver, har hittat en universitetsutbildning som det står mitt namn på.

Hämtade sen ut ett paket på posten adresserat till självaste moí, innehållande: ett kaseinpulver med cookie dough-smak, ett wheypulver med pistage/kokos-smak, två stycken celsius, en shaker, samt fitnessnudlar (som jag inte ens beställt? Antar att jag har varit en bra kund). 
Åkte till gymmet och körde 20 minuters intervall på löpbandet, även lite snabb core crunch innan det var dags för obligatoriska måndags-yogan.
Inte så mycket att skryta med, men alltid något för nu är jag hemskt matt om inte annat.
Livet | |
Upp