I go to her when I'm feeling slack, the girl's using me as a punching bag and I think that I could help her out, but the girl's got a lot to be mad about.


Vaknade upp hemma hos Tegel efter alldeles för få timmars sömn, jag har vänt på dygnet ganska mycket efter en rad sena jobbkvällar.
Men åkte hem och gjorde frukost, den får fem av fem skulle jag nog säga. Experimenterade med smoothien och gjorde den på banan/avokado/kiwi/mandelmjölk, i glaset blev det lite granola/keso/kiwi/kokosflingor.


Åkte till affären med mamma, men innan det till min stora upptäckt fick jag på mig mina "smal-jeans" utan känslan att behöva knäppa upp knappen,
åh ja! Detta är för övrigt min mammas gamla jeans som hon hade på sig i min ålder. Nåväl, dessa kommer användas flitigt från nu.

Efter en vaccinspruta och så vidare blev det äppelklyftor med jordnötssmör som mellis hemma.

Kvällen spenderades med Maya på gymmet med 1h boxpass+20min intervaller+50 squats. Ja, idag påbörjade vi squat challenge,
så nu ska rumpa och ben få jobba stenhårt i trettio dagar framöver. Önska oss lycka till, för i slutet ska vi lyckas med hela 250 stycken. 
 
Plus att jag måste tillägga hur mycket hat jag känner för detta väder utanför fönstret. Hemskt är vad det är.
Livet | |
Upp