Hon förde med sig löftet om att allt var möjligt någonstans längs med.

Det tillhör inte vanligheten att en söndag kan vara som bra som denna varit.


Började min förmiddag på gymmet, åkte sedan vidare för att möta upp min efterlängtade Liz på stationen!

Våra magar ville ha mat, så vi körde safe med att gå till Friday's.
Jag åt Jack Daniel's glaserad lax med seasoned vegetables och en liten grönsallad. Så.himla.gott.


Sen blev det självklart kaffe på det, samt en farligt god mug-dessert som smakade glass med chokladsås (jaja, lite söndags-fusk för min del).


My lovely love!


Och så jag då.

Vi vandrade vidare till Djurgården och Cirkus där vi hade biljetter till Johan Glans föreställning.
Ett konstant kramp i magen-skrattande i en och en halvtimme.
Tack till min fina vän för den här dagen <3
Livet | |
#1 - - liz:

tack själv, en helt bedårande dag! skratt, god mat och vackert väder!

Upp