Bananpannkakor/En liten skymt av vår.

Älskar att jag har återfått en bra dygnsrytm. Vaknar numera en sån tid man vill vakna en söndagmorgon, för att hinna med så mycket som möjligt, morgonstund har guld i mund.
 
Började med att göra bananpannkakor till frukost, (och dom blev så fluffiga, precis som american pancakes) yummi. Strödde på lite hallon/blåbär/kiwi/honung med sötmandel vid sidan om.
 

Och så här ser det ut framför mig just nu - ett glas B-vitamin (helt omöjligt att få i sig för det är så jävla äckligt), planeringsfix inför nästa vecka i kalendern, samt min egenkomponerade receptbok samlat av favoriter som mamma givit mig; nu är det dags för lite klipp&klistra.
Inväntar ett box-pass senare i eftermiddag, men tills dess avnjuter jag vårsolen genom köksfönstret och spelar lite Eldkvarn.
Livet | |
Upp