Effort is between you and you.


Vaknade med tuppen 05.45 imorse av okänd anledning. Gjorde mig en pangfrukost med kvarg/vaniljprotein/Paulúns granola/hasselnötter/kakao/kokosflingor/kiwi och en obligatorisk kopp kaffe.


Jag och mamma tog pendeltåget till Sollentuna för att umgås med min storasyster och mosters lilla paketerade michelinflicka. Dör sötdöden vad jag älskar henne.


Gick till Sollentuna centrum då jag hade bestämt mig att "nu ska jag spendera pengar". Sagt och gjort, köpte nya löparbyxor från Soc. Vi blev bästisar direkt och nu vill jag aldrig ha på mig något annat igen helst.


Vi gick hem och matade Tilde med puré innan vi sa hejdå.


Åkte på direkten till F&S med Maya, vi körde ett megajobbigt box-pass. Sen kom Jennifer, och då blev det Core-pass. Så nu vill min kropp reparera sig lite, speciellt med tanke på träningsvärken från gårdagens dubbelpass. Det känns något brutalt (på ett positivt sätt, såklart) i muskler jag inte ens visste existerade.
 

Eftersom mitt immunförsvar svek mig i förra veckan så tyckte jag det var bra att köpa lite vitamintillskott. Läste här om dagen att apelsiner tydligen inte ger någon dos c-vitamin, utan bara är tomma kalorier. Så en liten brustablett-shot borde göra susen varje kväll innan sovdags.
Livet | |
Upp