Det tog lång tid att inse att jag är ung.


Har varit hemma i Mirandas nya lägenhet och hälsat på nån gång i början på veckan. Utsidan var som ett pepparkakshus, med en liten innegård och insidan var en vindsvåning med högt i tak och stora fönster. Så himla charmigt! Vi gjorde i alla fall en laxsallad till lunch och drack kaffe i solen, så himla megamysigt verkligen.

Annars så har jag åkt tåg till jobbet; dragit upp högsta volym, blundat och drömt mig tillbaka till kravallstaketet, saxofonens symfonier och unga, sjungande hjärtan (hur fint är det inte med liveinspelningar?)
Gudars vilken Håkan-sommar detta kommer bli. Jag blir hög av lyckorus och hjärtat exploderar.
 
Mer spännande än så blir det inte. Har tappat lite livsgnista av mitt "sova-träna-äta-jobba"-mönster.
Men jag biter mig i läppen och tar några djupa andetag emellanåt.
Livet | |
Upp