Vi ses på Ullevi, Håkan och Augustifamiljen.

 
Det här är bland av de vackraste jag vet och har varit sedan min unga tonår.
Den där jävla tiden då cirka alla i min omgivning inte förstod vad det var jag älskade med Håkan Hellström.
Förklaringen är ganska enkel, förutom att jag såklart älskar musiken, men vem säljer ut två fulla Ullevi inom loppet av tre timmar, 130 000 biljetter? Det Håkan gör är magi och ren kärlek. Ingen lämnas oberörd. Det är de som fått mig att hänga kvar, år efter år, skiva efter skiva.
Alla minnen bestående av iskalla och dövarma timmar av köande, tårar ner för kinderna när man står fastkilad i kravallstaketet och all eufori som utsöndras inom en, kommer alltid att finnas med mig som det bästa jag någonsin fått lyckan att uppleva.

Det är två år sedan sist, och om åtta månader gör vi det igen. Är så himla superredo för Ullevi!
Livet | |
Upp