Det är inte lätt att va trogen, en stad med mutor i varje gathörn.

Himla underbara fredag, vad jag totalt megaälskar dig.
Gratulerar mig själv till ett nytt jobb! Var på intervjun igår och fick det superbraiga beskedet idag och fick därmed gå och skriva under avslutande anställningspapper på mitt nuvarande jobb. ÅHHH sån lycka!!! Jobbar endast imorgon innan jag kan vinka dom hejdå (håll ut, Ida).

Men, så här + ganska mycket mer har min dag sett ut:


Lyssnade på en pepp spotify-morgonstunds-spellista, och min frukost bestod av: havregrynsgröt med hackade dadlar och hasselnötter, peanut butter-protein från fitnessguru, toppat med kokosflingor, blåbär och bananskivor. Smoothie och svart kaffe vid sidan om. Lyxlyxlyx!


Lunch: Ungsgrillad paprika med hokfilé- och spenatfyllning, på en bädd av strimlad gurka, rädisor och grönsallad.


Mötte upp Miranda på Söder innan mitt arbetspass. Vi gick och firade på café String.
Sedan strosade vi vidare och köpte glass på stället med bemärkelsen den godaste glassen på Södermalm. Jag åt kokos och pistage i en bägare - och gudars vilken glass säger jag bara.
Livet | |
Upp